A RONDOgo játék rendkívül egyszerű! Olvassa el a felhasználók által leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat, és pillanatok alatt megérti a szabályokat.
Ha még nem szállítottuk ki a megrendelést, akkor meg tudjuk változtatni a szállítási címet az Ön számára. Ebben az esetben kérjük, küldjön e-mailt az info@rondogo.hu címre, csatolva az adott megrendelésre vonatkozó információkat és az új címet, ahová szeretné, hogy a csomagot kézbesítsék.
Ha már sikerült elküldenünk a megrendelést, sajnos már utólag nem áll módunkban megváltoztatni a címet.
Ez sajnos nem lehetséges. Miután létrehozta a megrendelést, az Ön által kiválasztott fizetési mód érvényes, és ez utólag nem módosítható. Ezért kérjük, gondosan gondolja át, hogy milyen fizetési módot választ.
Ha főként a kínált kirakós darabok miatt rendel egy megnyert kedvezményt, az előre fizetés mindig jobb (a kirakós darabokat szinte azonnal jóváírjuk). Utánvétel esetén a kirakós darabokat csak akkor írjuk jóvá, amikor a szállító cég visszaigazolja számunkra a fizetését. Ez a csomag kézbesítése után akár több napot is igénybe vehet.
Ha még nem szállítottuk ki a megrendelését, kérjük, küldjön e-mailt az info@rondogo.hu címre, és megpróbáljuk lemondani a megrendelését. Írja le a terméket, amelynél kéri a megrendelés törlését (vagy a rendelés számát vagy regisztrált e-mail címét, ha más e-mail címről ír).
Ezt követően válaszlevelünkben megerősítjük a lemondást, és előre kifizetett megrendelés esetén a lehető leghamarabb intézkedünk a visszatérítésről.
Ha a megrendelést már elküldtük, kérjük, ne vegye át a csomagot a szállítótól, aki visszaküldi nekünk a csomagot (utánvétel esetén). Ha előre kifizette a megrendelést, kérjük, írjon nekünk, hogy nem kapta meg a csomagot, hogy intézkedhessünk a visszatérítésről.
Azért döntöttünk az utánvétes fizetés lehetőségének korlátozása mellett, mert a sikertelenül kiszállított csomagok nagy száma miatt magas szállítási költségek merültek fel, és emiatt már nem tudnánk biztosítani a legalacsonyabb árakat a piacon.
Ha Ön gondos és példamutató vásárló, és a múltban a RONDOgo-nál minden megrendelését rendesen átvette, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@rondogo.hu e-mail címen, és megpróbáljuk az Ön megrendelése esetében beállítani az utánvétes kiszállítást.
Sérült, törött vagy teljesen más terméket kapott? Sajnos ez előfordulhat, de semmi probléma. Mindent helyrehozunk, és kicseréljük az árut. Legegyszerűbben a Packeta és annak címkéje segítségével juttathatja a csomagot vissza hozzánk.
A csomag küldése címkén keresztül teljesen ingyenes.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@rondogo.hu címen, és mi azonnal küldeni fogunk Önnek egy szállítási címkét és egy reklamációs formanyomtatványt. A formanyomtatványt ki kell tölteni (különösen az Ön adatait és a hiba leírását), és fizikailag be kell helyezni a csomagba, majd a címkét ki kell nyomtatni és a csomag külső oldalára kell ragasztani. A címke tartalmazza a címünket és minden lényeges információt, így semmi mással nem kell foglalkoznia.
Másik lehetőség az, hogy a csomagot Magyar Postával elküldi, de ebben az esetben a postaköltséget nem vállaljuk.
Kérjük, a Magyar Postával történő küldéshez az alábbi címet használja:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Csehország
Kérjük azonban, hogy először mindig értesítsen minket, hogy közösen elkészíthessük a reklamációs formanyomtatványt. Enélkül csak nehezen tudunk segíteni Önnek.
Minden termékre a szokásos kétéves garancia vonatkozik.
Ha nem tetszik a termék, valami másra számított, vagy egyszerűen csak nem illik Önhöz, természetesen a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti a terméket, és visszaigényelheti a pénzét. Legegyszerűbben a Packeta és annak címkéje segítségével juttathatja a csomagot vissza hozzánk.
A csomag küldése a címkén keresztül teljesen ingyenes.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@rondogo.hu e-mail címen, és mi azonnal küldeni fogunk Önnek egy címkét és egy áruvisszaküldési formanyomtatványt. A formanyomtatványt ki kell töltenie (beleértve az adatait, különösen a visszatérítéshez szükséges IBAN számlaszámát), és fizikailag be kell helyeznie a csomagba, majd ki kell nyomtatnia a címkét, és fel kell ragasztania a csomag külső oldalára. A címke tartalmazza a címünket és minden fontos információt, így semmi mással nem kell foglalkoznia.
Másik lehetőség az, hogy a csomagot a Magyar Postával elküldi, de ebben az esetben a postaköltséget nem vállaljuk.
Kérjük, a Magyar Postával történő küldéshez az alábbi címet használja:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Csehország
Igen, nemrégiben bevezettük a kiterjesztett garancia megvásárlásának lehetőségét. A termék kiszállítása után két nappal kap egy e-mailt a kiterjesztett garanciaajánlattal, minden lényeges információval és a kiterjesztett garancia aktiválásához szükséges gombbal. Ugyanezt az e-mailt egy hónappal a kétéves normál garancia lejárta előtt is ugyan olyan módon megkapja.
Ha már nem találja az e-mailt, nem történik semmi. A Rendeléseim oldalon keresztül is megvásárolhatja a kiterjesztett garanciát. Csak keressen meg az adott megrendelést, és kattintson a megrendelés melletti gombra.
Minden termékünk csomagjában talál egy használati útmutatót, amely magyar nyelven is olvasható. Ez a problémák túlnyomó többségében segíteni fog Önnek. Ha nem találja a csomagban az útmutatót, vagy ha nem találja a keresett információt az útmutatóban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@rondogo.hu címen, és mi elküldjük Önnek a használati útmutatót elektronikusan, vagy megpróbáljuk megtalálni az információt, és tanácsot adunk Önnek.
Esetleg megpróbálhatja közvetlenül a termék gyártójától kérni tanácsot az ügyfélszolgálatán keresztül.
Részletes tájékoztatásért olvassa el a vásárlási feltételeket.